Msn Çöktü :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn Çöktü :)
47
●
2.602
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn Çöktü :)
1
2
3
4
5
6
23-03-2010, 12:26:02
#28
capslock
dzc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
euhehuhe
http://www.yazete.com/Messenger-coktu_40766.html
bunlarda felaket tellalı sanki
Yazete.com öyle, her şeyi abartıyor
23-03-2010, 12:29:59
#29
Poyr4z
Üyeliği durduruldu
FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnternet cafe'de tüm müşteriler isyanda. Düzelsin artık şu hepsine açıklamaktan bıktım
Allah Sana KoLayLık veRsin Valla
23-03-2010, 12:37:21
#30
Rockco
bende diyorum saat 12 neden kımse acık deyıl bende 1 tek bi kız var o açık onlada kavgalıyız haha
23-03-2010, 12:40:54
#31
Linkinmetin
öğle saaatlerinde yaklaşık 50-60 kişi on oluyordu ama şuanda 4 kişi
23-03-2010, 13:03:44
#32
maytkambek
bende de 3-4 kişi var. konuyu iyiki gördüm.
değilse siliyordum msnyi tekrar yüklemek için.
23-03-2010, 13:08:45
#33
moffaka
Şu an database çekiyorum, 2-3 saate normale döndürüyorum.
23-03-2010, 13:11:45
#34
PlusTeknoloji
dzc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
euhehuhe
http://www.yazete.com/Messenger-coktu_40766.html
bunlarda felaket tellalı sanki
Çevrimiçi olanların çevrimdışı görünmesini anladım da. Çevrimdışı olanların çevrimiçi görünmesini anlayamadım? Saçmalamışlar mı?
23-03-2010, 13:14:44
#35
akon
şimdide tamamen kapandı bende açılmıyor
23-03-2010, 13:28:02
#36
Rockco
dzc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
euhehuhe
http://www.yazete.com/Messenger-coktu_40766.html
bunlarda felaket tellalı sanki
necati şaşmazda önüne geleni editör alıyor heralde sitesine
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler