Konu
Msn Çöktü :)
23-03-2010, 13:11:45
#34
PlusTeknoloji
dzc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
euhehuhe
http://www.yazete.com/Messenger-coktu_40766.html
bunlarda felaket tellalı sanki
Çevrimiçi olanların çevrimdışı görünmesini anladım da. Çevrimdışı olanların çevrimiçi görünmesini anlayamadım? Saçmalamışlar mı?