dzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
euhehuhe http://www.yazete.com/Messenger-coktu_40766.html bunlarda felaket tellalı sanki
Çevrimiçi olanların çevrimdışı görünmesini anladım da. Çevrimdışı olanların çevrimiçi görünmesini anlayamadım? Saçmalamışlar mı?