• 23-03-2010, 13:35:18
    #37
    Genel sorun var sanırım.

    Çok az online kişi var bende.
  • 23-03-2010, 13:35:55
    #38
    msn benım duzeldı ) sonunda
  • 23-03-2010, 13:40:13
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Bende Yavaş Yavaş Açılıyor
  • 23-03-2010, 13:46:05
    #40
    Bende hala aynı
  • 23-03-2010, 13:50:58
    #41
    Kimse kimseyi göremiyor.

    Herkes saklandığı yerden çıksın.

    :P:P
  • 23-03-2010, 13:54:31
    #42
    Msn listem tarihi rekor kırdı kimse yok am abenimki açık Allahtan dünden beri pc açıkta kurtardık ama konuşcak kimse yok
  • 23-03-2010, 14:28:54
    #43
    Msn de çökermiş. vay be
  • 23-03-2010, 14:30:46
    #44
    Üyeliği durduruldu
    25 kişi online benim msnde
  • 23-03-2010, 14:34:30
    #45
    Sabah bir girdim online 75 dedim msn yimi çaldılar boşalttılar