Msn Çöktü :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Msn Çöktü :)
47
●
2.602
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Msn Çöktü :)
1
2
3
4
5
6
23-03-2010, 13:35:18
#37
Aglamaz
Genel sorun var sanırım.
Çok az online kişi var bende.
23-03-2010, 13:35:55
#38
BySpy
msn benım duzeldı
) sonunda
23-03-2010, 13:40:13
#39
Poyr4z
Üyeliği durduruldu
Bende Yavaş Yavaş Açılıyor
23-03-2010, 13:46:05
#40
HHHMMM
Bende hala aynı
23-03-2010, 13:50:58
#41
Aglamaz
Kimse kimseyi göremiyor.
Herkes saklandığı yerden çıksın.
:P:P
23-03-2010, 13:54:31
#42
helperman
Msn listem tarihi rekor kırdı kimse yok am abenimki açık
Allahtan dünden beri pc açıkta kurtardık ama konuşcak kimse yok
23-03-2010, 14:28:54
#43
baybilir1907
Msn de çökermiş. vay be
23-03-2010, 14:30:46
#44
Bloomm
Üyeliği durduruldu
25 kişi online benim msnde
23-03-2010, 14:34:30
#45
Aglamaz
Sabah bir girdim online 75 dedim msn yimi çaldılar boşalttılar
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler