Merhabalar dün geceden beri msn'ye giremiyorum actigim gibi kapaniyor MSN'yi sildim tekrar baştan yükledim yine ayni sorun benden başka herkez giriyor msn'ye
Ne yapabilirim öneriniz nedir msn adresi degişicem olmazsa
amcamın bilgisayarındada aynısı olmuştu.Yahoo aç bakalım aynısını yapacakmı.Muhtemelen yapacak.Bir bir virüs sanırım.Pm at bana sana 7.5 sürümü link vereyim onuda dene bakalım açabilecekmisin.