• 02-08-2009, 16:50:00
    #1
    Merhabalar dün geceden beri msn'ye giremiyorum actigim gibi kapaniyor MSN'yi sildim tekrar baştan yükledim yine ayni sorun benden başka herkez giriyor msn'ye
    Ne yapabilirim öneriniz nedir msn adresi degişicem olmazsa
  • 02-08-2009, 16:52:11
    #2
    Kişi listesi çok olduğunda oluyor bazen. MSN'in diğer sürümlerini kurmayı dene.
  • 02-08-2009, 17:04:20
    #3
    Denedim ayni yine degişen birşey yok
  • 02-08-2009, 17:48:40
    #4
    amcamın bilgisayarındada aynısı olmuştu.Yahoo aç bakalım aynısını yapacakmı.Muhtemelen yapacak.Bir bir virüs sanırım.Pm at bana sana 7.5 sürümü link vereyim onuda dene bakalım açabilecekmisin.
  • 02-08-2009, 18:37:56
    #5
    şuanda aynı sorun bende de var hata verıyor sorun cöz dıyorum dns hatası dıyor bakalımformat atıcam inş duzelır
  • 02-08-2009, 19:51:35
    #6
    format attım hala duzelmedi:S
  • 02-08-2009, 23:24:26
    #7
    Meebo - Connecting AIM, MSN, Yahoo, Facebook, MySpace messengers den girmeyi deneyin eğer giriyosa pc den kaynaklanan bir sorundur
  • 02-08-2009, 23:26:34
    #8
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bulgaristanda normal paket internet 45 mbit.. Türkiyemizde ttnet en fazla 8mbit sunuyor. Bizimkinin 8 katı..

    Almanya bir dvd filmi 7 dakikada indirirken, Türkiyedeki hıza varın siz karar verin..
  • 02-08-2009, 23:34:28
    #9
    Bilgisayarının saatini ve tarihini kontrol et.