• 02-08-2009, 23:46:33
    #10
    Saat ve tarih dogru hala acamadim msn'yi dün geceden beri denemedigim tek şey format kaldi.
  • 02-08-2009, 23:47:32
    #11
    İp değiştir eğer yinede olmazsa format at
  • 02-08-2009, 23:48:23
    #12
    büyük ihtimal virüs yemişsiniz,bilgilerinizi yedekleyip format atmak en temiz çözüm..
  • 02-08-2009, 23:49:39
    #13
    Şimdi sistemi geri alicam yeni geldi aklima buda olmazsa format aticam.
  • 02-08-2009, 23:50:36
    #14
    DNS değiştirmeyi dene. Olmazsa e-buddy den girmeyi dene. Girmezse PC'den kaynaklanıyordur. Formatı at kurtul
  • 02-08-2009, 23:51:03
    #15
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bağlantıdandır..
  • 03-08-2009, 00:32:40
    #16
    Messenger sürümünden kaynaklanıyor olabilir, yeni sürümden kaynaklanıyor olabilir, kişi listenden kaynaklanıyor olabilir , ip adreslerinde sorun olabilir. Bir çok sorun çeşit'i var
  • 03-08-2009, 00:35:03
    #17
    Sonunda acildi hele şükür ya
  • 03-08-2009, 09:26:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    dsnlerinizi
    4.2.2.5
    4.2.2.6 Yapın sorıun duzeliyor