MSN Sorunu ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Sorunu ?
22
●
1.280
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN Sorunu ?
1
2
3
02-08-2009, 23:46:33
#10
Crazy
Saat ve tarih dogru hala acamadim msn'yi dün geceden beri denemedigim tek şey format kaldi.
02-08-2009, 23:47:32
#11
First
İp değiştir
eğer yinede olmazsa format at
02-08-2009, 23:48:23
#12
hackxien
büyük ihtimal virüs yemişsiniz,bilgilerinizi yedekleyip format atmak en temiz çözüm..
02-08-2009, 23:49:39
#13
Crazy
Şimdi sistemi geri alicam yeni geldi aklima buda olmazsa format aticam.
02-08-2009, 23:50:36
#14
sMooThCRiMiNaL
DNS değiştirmeyi dene. Olmazsa e-buddy den girmeyi dene. Girmezse PC'den kaynaklanıyordur. Formatı at kurtul
02-08-2009, 23:51:03
#15
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
Bağlantıdandır..
03-08-2009, 00:32:40
#16
Kahnweb
Messenger sürümünden kaynaklanıyor olabilir, yeni sürümden kaynaklanıyor olabilir, kişi listenden kaynaklanıyor olabilir , ip adreslerinde sorun olabilir. Bir çok sorun çeşit'i var
03-08-2009, 00:35:03
#17
Crazy
Sonunda acildi hele şükür ya
03-08-2009, 09:26:15
#18
sonymuzik
Üyeliği durduruldu
dsnlerinizi
4.2.2.5
4.2.2.6 Yapın sorıun duzeliyor
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler