MSN Sorunu ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN Sorunu ?
22
●
1.280
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
MSN Sorunu ?
1
2
3
03-08-2009, 13:47:52
#19
Crazy
sonymuzik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dsnlerinizi
4.2.2.5
4.2.2.6 Yapın sorıun duzeliyor
Youtube girmiyordu böyle yaptim girmeye başladi msn dün düzelmişti şimdi yine ayni.
03-08-2009, 14:29:50
#20
BLaCK_and_WHiTe
TTnet'ten kaynaklanabilir sercan ebuddy'den girmeyi dene o da olmazsa listen kalabalık olduğundan yapıyordur.
03-08-2009, 15:01:20
#21
Crazy
Şuan başka pc'deim hemen acildi msn büyük ihtimal pc'den kaynaklaniyor yada ttnet'den dolayi.
03-08-2009, 15:04:16
#22
Cyrax
o sorunlu pc de
görev çubuğunda saatin yanındaki net simgesine sağ tıklayıp "Onar" yaptır. Onarma işlemini tamamlayacak mı belirt.
DNS önbelleği temizlenemedi gibi hata mı verecek.
03-08-2009, 21:41:20
#23
Crazy
Pc'yi actigim gibi acildi msn şuan sorun yok sizin dediginizide yaptim inş bozulmaz yine.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler