Konu
MSN Sorunu ?
02-08-2009, 17:48:40
#4
schreck
amcamın bilgisayarındada aynısı olmuştu.Yahoo aç bakalım aynısını yapacakmı.Muhtemelen yapacak.Bir bir virüs sanırım.Pm at bana sana 7.5 sürümü link vereyim onuda dene bakalım açabilecekmisin.