Merhabalar dün geceden beri msn'ye giremiyorum actigim gibi kapaniyor MSN'yi sildim tekrar baştan yükledim yine ayni sorun benden başka herkez giriyor msn'ye
Ne yapabilirim öneriniz nedir msn adresi degişicem olmazsa