Sizdede var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizdede var mı?
32
●
1.753
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Sizdede var mı?
1
2
3
4
30-07-2009, 17:16:58
#10
rSl
Üyeliği durduruldu
Grunge adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
opendnsnin dns numaralarını kullanıyorum bende bir problem yok.
Bende deneyeyim
project2007 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende şuan açık hiç çıkmayım o zaman msden
Sakın giremezsin haa
30-07-2009, 17:18:16
#11
WebEngineer
Bendede açık
30-07-2009, 17:20:17
#12
rSl
Üyeliği durduruldu
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bendede açık
Bi kapatta o zaman göreyim
30-07-2009, 17:22:42
#13
burak8104
kapattım açtım problem yok =)
30-07-2009, 17:24:28
#14
Erdem
Takır takır giriyorum hiç bi' sorun yok
30-07-2009, 17:24:37
#15
rSl
Üyeliği durduruldu
burak8104 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kapattım açtım problem yok =)
halla halla msn 9.0'ımı indirsem
30-07-2009, 17:25:20
#16
Erdem
rSl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halla halla msn 9.0'ımı indirsem
Benim indirmem le kaldırmam bir oldu,hiç tavsiye etmiyorum
30-07-2009, 17:27:51
#17
rSl
Üyeliği durduruldu
ErdeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim indirmem le kaldırmam bir oldu,hiç tavsiye etmiyorum
benimde öyle de
önemli işim var ödeme yapmam gerek
30-07-2009, 17:50:39
#18
Faggo
Üyeliği durduruldu
Hiçbir sorun yok şuan bende..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler