• 30-07-2009, 17:16:58
    #10
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    opendnsnin dns numaralarını kullanıyorum bende bir problem yok.
    Bende deneyeyim

    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende şuan açık hiç çıkmayım o zaman msden
    Sakın giremezsin haa
  • 30-07-2009, 17:18:16
    #11
    Bendede açık
  • 30-07-2009, 17:20:17
    #12
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede açık
    Bi kapatta o zaman göreyim
  • 30-07-2009, 17:22:42
    #13
    kapattım açtım problem yok =)
  • 30-07-2009, 17:24:28
    #14
    Takır takır giriyorum hiç bi' sorun yok
  • 30-07-2009, 17:24:37
    #15
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    burak8104 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kapattım açtım problem yok =)
    halla halla msn 9.0'ımı indirsem
  • 30-07-2009, 17:25:20
    #16
    rSl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halla halla msn 9.0'ımı indirsem
    Benim indirmem le kaldırmam bir oldu,hiç tavsiye etmiyorum
  • 30-07-2009, 17:27:51
    #17
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim indirmem le kaldırmam bir oldu,hiç tavsiye etmiyorum
    benimde öyle de önemli işim var ödeme yapmam gerek
  • 30-07-2009, 17:50:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir sorun yok şuan bende..