• 30-07-2009, 17:58:15
    #19
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir sorun yok şuan bende..
    Off bende niye var ya
  • 30-07-2009, 18:55:39
    #20
    Sorunu düzelen varmı arkadaslar. Bende hala devam ediyor.
  • 30-07-2009, 19:06:01
    #21
    Bende giremiyorum şuanda. Ayrıca bazı web siteleri de açılmıyor. Alexa,sayyac gibi büyük siteler.
  • 30-07-2009, 19:06:05
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MSN.com
    Sign In
    Yahoo! açılıyormu sizde ben ne msn nede bu siteler açılıyor ?
  • 30-07-2009, 19:51:30
    #23
    Bende de açılmıyor :S eBuddy felanda giremiyorum :S
  • 30-07-2009, 19:52:21
    #24
    Çok şanslıyım hiç bir problem yok
  • 30-07-2009, 19:54:10
    #25
    Valla kapatıp açtım, tadak tadak tak tak pancar motoru gibi hiç bir problem yok.
  • 30-07-2009, 20:03:13
    #26
    Giremeyen arkadaşlar, msnde aldığınız hata kodu 80072eff' mi acaba?
  • 30-07-2009, 21:05:14
    #27
    Bende şimdi zar zor girmeyi becerdim fakat 13 online var 70 olması gerekirken. İlginç olan ise bağlantı problemi olsaydı durumumu değiştirdiğimde değişiklik yapmazdı fakat takır takır yapıyor. İlginç.