Sizdede var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizdede var mı?
32
●
1.753
R10.net
Webmaster Genel
WhatsApp, mIRC, Skype, ICQ
Sizdede var mı?
1
2
3
4
30-07-2009, 17:58:15
#19
rSl
Üyeliği durduruldu
Faggo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbir sorun yok şuan bende..
Off bende niye var ya
30-07-2009, 18:55:39
#20
tayfunTR
Sorunu düzelen varmı arkadaslar. Bende hala devam ediyor.
30-07-2009, 19:06:01
#21
ilker_34
Bende giremiyorum şuanda. Ayrıca bazı web siteleri de açılmıyor. Alexa,sayyac gibi büyük siteler.
30-07-2009, 19:06:05
#22
Reality
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MSN.com
Sign In
Yahoo!
açılıyormu sizde ben ne msn nede bu siteler açılıyor ?
30-07-2009, 19:51:30
#23
Zafi
Bende de açılmıyor :S eBuddy felanda giremiyorum :S
30-07-2009, 19:52:21
#24
project2007
Çok şanslıyım hiç bir problem yok
30-07-2009, 19:54:10
#25
WebEngineer
Valla kapatıp açtım, tadak tadak tak tak pancar motoru gibi hiç bir problem yok.
30-07-2009, 20:03:13
#26
Zafi
Giremeyen arkadaşlar, msnde aldığınız hata kodu 80072eff' mi acaba?
30-07-2009, 21:05:14
#27
OrhanBilge
Bende şimdi zar zor girmeyi becerdim fakat 13 online var 70 olması gerekirken. İlginç olan ise bağlantı problemi olsaydı durumumu değiştirdiğimde değişiklik yapmazdı fakat takır takır yapıyor. İlginç.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler