Merhaba arkadaşlar;
Mesenger'da bir problem var bugünlerde çok zor giriyorum sizdede oluyor mu ?
Sizdede var mı?
32
●1.753
- 30-07-2009, 17:07:57Üyeliği durdurulduHiç giremiyorum deli oldum yahuHALLORITR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2009, 17:10:23Üyeliği durdurulduOff tamda işim varken bu sorun ne yacrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle