Grunge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
opendnsnin dns numaralarını kullanıyorum bende bir problem yok.
Bende deneyeyim

project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende şuan açık hiç çıkmayım o zaman msden
Sakın giremezsin haa