Konu
Sizdede var mı?
30-07-2009, 17:25:20
#16
Erdem
rSl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
halla halla msn 9.0'ımı indirsem
Benim indirmem le kaldırmam bir oldu,hiç tavsiye etmiyorum