Arkadaşlar 1-2 gündür çok ilginç bir durumla karşılaşıyorum
msn i açtıktan 5-10 saniye sonra internet bağlantısı kesiliyor
msn oturumdan düşene kadar internet gelmiyor
varmı daha önce başına gelen yada çözüm yolunu bilen?
şimdiden teşekkurler
İlginç bir durum...
7
●708
- 12-10-2008, 04:58:00
- 12-10-2008, 15:32:59Evet sadece msne girdiğimde bağlantım kopuyor msn bağlantısı düşünce internet tekrar geliyorBalzac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normalde msne girmezsem bağlantımda hiç bi sorun yok...
Hayır yok bağlantım gayet normal...Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde arkadaşlar evde 3 pc var diğer 2 si wireles ile bağlanıyorlar onlarda bi sorun yok ben kablo ile bağlanıyorum... - 12-10-2008, 15:41:31Gerçekten ilginç bir durum bu durum sadece bir bilgisayardamı var yoksa diğer bilgisayarlardadamı öyle ?
- 12-10-2008, 15:57:10Sadece benim bilgisayarda var sorunBilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2008, 16:22:45Şöyle yapmayı deneyin.2Ekmek1Maltepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarınıza bağlandığınız internet kablosunu diğer bilgisayarınıza takın bakın sorun varmı eğer varsa kablonuzda problem var yani hattınızda.
Eğer yok ise bilgisayarınızda sorun var format atmayı deneyin. - 12-10-2008, 16:48:25Format attım sorun duzelmedi...Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle