Balzac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msn' ile alakalı bir durum değil de, bir süre önce benimde başıma geliyordu.Bağlantıdan dolayı.Senin sadece msn'den dolayı mı bağlantın kopuyor ? Yoksa normalde de sık sık kopma gibi bir durumu var mı ?
Evet sadece msne girdiğimde bağlantım kopuyor msn bağlantısı düşünce internet tekrar geliyor
Normalde msne girmezsem bağlantımda hiç bi sorun yok...

Bilge47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki Msn ye bağlanmadan önce internette sorun varmı?
Hayır yok bağlantım gayet normal...

Birde arkadaşlar evde 3 pc var diğer 2 si wireles ile bağlanıyorlar onlarda bi sorun yok ben kablo ile bağlanıyorum...