Msn' ile alakalı bir durum değil de, bir süre önce benimde başıma geliyordu.Bağlantıdan dolayı.Senin sadece msn'den dolayı mı bağlantın kopuyor ? Yoksa normalde de sık sık kopma gibi bir durumu var mı ?
Evet sadece msne girdiğimde bağlantım kopuyor msn bağlantısı düşünce internet tekrar geliyor
Normalde msne girmezsem bağlantımda hiç bi sorun yok...
Peki Msn ye bağlanmadan önce internette sorun varmı?
Hayır yok bağlantım gayet normal...
Birde arkadaşlar evde 3 pc var diğer 2 si wireles ile bağlanıyorlar onlarda bi sorun yok ben kablo ile bağlanıyorum...