Arkadaşlar 1-2 gündür çok ilginç bir durumla karşılaşıyorum
msn i açtıktan 5-10 saniye sonra internet bağlantısı kesiliyor
msn oturumdan düşene kadar internet gelmiyor
varmı daha önce başına gelen yada çözüm yolunu bilen?
şimdiden teşekkurler