Konu
İlginç bir durum...
12-10-2008, 10:07:23
#2
mandioca
Msn' ile alakalı bir durum değil de, bir süre önce benimde başıma geliyordu.Bağlantıdan dolayı.Senin sadece msn'den dolayı mı bağlantın kopuyor ? Yoksa normalde de sık sık kopma gibi bir durumu var mı ?