• 10-06-2006, 02:38:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı:
    Arkadsi Sikayet Edince Ne Gececek Eline Merak Ettim
    şöle düşün,

    sen bi paralı script yazdırdın ya da stil yaptırdın iki gün sonra onu başkası beleşe calıo.


    aa bırak takılsın ya banane mi dersin yoksa ugrasirmisin adamla?


    biz enayimiyiz para werip lisans alarak?
  • 10-06-2006, 20:08:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı:
    şöle düşün,

    sen bi paralı script yazdırdın ya da stil yaptırdın iki gün sonra onu başkası beleşe calıo.


    aa bırak takılsın ya banane mi dersin yoksa ugrasirmisin adamla?


    biz enayimiyiz para werip lisans alarak?

    biraz oyle oluyor neden dersen boyle konustugun zaman konuyu farklı yerlere tasıorsun bu vbulletini sen mi yazdın yoksa tr_de binlerce lisanssız vb var yiyorsa onları da şikayet et

    www.forumbirligi.com a gir istersen kac tanesinde lisans var ?
  • 10-06-2006, 20:58:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    forscream adlı üyeden alıntı:
    biraz oyle oluyor neden dersen boyle konustugun zaman konuyu farklı yerlere tasıorsun bu vbulletini sen mi yazdın yoksa tr_de binlerce lisanssız vb var yiyorsa onları da şikayet et

    www.forumbirligi.com a gir istersen kac tanesinde lisans var ?
    yiyorsa lafını anlamadım açıkcası, gördüğüm tüm forumları sikayet ediyorum, forumbirligini unutmustum oraya da bi göz atıyım. benim yazmama gerek yok ben buna para werip lisans satın alıyorum aptalmıyım enayimiyim ?
  • 10-06-2006, 21:23:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    sana oyle bişey diyen oldumu ? yada goren oldu mu ? belki hatırlarsan kaç forum sitesi tanıdık tanımadık neyse onlar bile vb kullandılar siteyi kurdugun zaman aklında planladıgın hit tutmadı diyelim misal ondan once de kendine guvenip vb lisans satın aldın ve düşündüğün hit_i saglayamadın peki lisans ne olcak ? kime satıcaksın nerden bulacaksın ugrasacaksın ? yani bunları düşünerek lisans almadım biz de biliyoruz nasıl emek harcandıgını senden once ben düşünmüşümdür bunları belki ama senin bunları düşünerek yazmadıgın belli !
  • 10-07-2006, 14:36:17
    #14
    usekes adlı üyeden alıntı:
    yiyorsa lafını anlamadım açıkcası, gördüğüm tüm forumları sikayet ediyorum, forumbirligini unutmustum oraya da bi göz atıyım. benim yazmama gerek yok ben buna para werip lisans satın alıyorum aptalmıyım enayimiyim ?
    Ewet türkiyede ki en büyük sorun burda da patlak verdi parayı veren düdüğü çalar arkadaşlar. Anlayışlı olmak lazım bir açıdan bir çok kişi burada sitesine host sponsor arıyor. Ve forum kuracaklar da vbulletin gibi ücretli scriplerin lisanslarını alamıyor.(Tabi imkanı olup almayanlarda vardır) Ve forum veya hobi de diyebiliriz mahrum kalmak zorunda. Hiç kimseye suç atamayız.
  • 10-07-2006, 15:37:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sorunun çözülmediyse şöyle söyliyim

    bigdump ile yapmaya calıstığında genelde hata alırsın. mysql administrator kullan