forscream adlı üyeden alıntı:
biraz oyle oluyor

neden dersen boyle konustugun zaman konuyu farklı yerlere tasıorsun bu vbulletini sen mi yazdın yoksa tr_de binlerce lisanssız vb var yiyorsa onları da şikayet et
www.forumbirligi.com a gir istersen kac tanesinde lisans var ?
yiyorsa lafını anlamadım açıkcası, gördüğüm tüm forumları sikayet ediyorum, forumbirligini unutmustum oraya da bi göz atıyım. benim yazmama gerek yok ben buna para werip lisans satın alıyorum aptalmıyım enayimiyim ?