usekes adlı üyeden alıntı:
yiyorsa lafını anlamadım açıkcası, gördüğüm tüm forumları sikayet ediyorum, forumbirligini unutmustum oraya da bi göz atıyım. benim yazmama gerek yok ben buna para werip lisans satın alıyorum aptalmıyım enayimiyim ?
Ewet türkiyede ki en büyük sorun burda da patlak verdi parayı veren düdüğü çalar arkadaşlar. Anlayışlı olmak lazım bir açıdan bir çok kişi burada sitesine host sponsor arıyor. Ve forum kuracaklar da vbulletin gibi ücretli scriplerin lisanslarını alamıyor.(Tabi imkanı olup almayanlarda vardır) Ve forum veya hobi de diyebiliriz mahrum kalmak zorunda. Hiç kimseye suç atamayız.