sana oyle bişey diyen oldumu ? yada goren oldu mu ? belki hatırlarsan kaç forum sitesi tanıdık tanımadık neyse onlar bile vb kullandılar siteyi kurdugun zaman aklında planladıgın hit tutmadı diyelim misal ondan once de kendine guvenip vb lisans satın aldın ve düşündüğün hit_i saglayamadın peki lisans ne olcak ? kime satıcaksın nerden bulacaksın ugrasacaksın ? yani bunları düşünerek lisans almadım biz de biliyoruz nasıl emek harcandıgını senden once ben düşünmüşümdür bunları belki ama senin bunları düşünerek yazmadıgın belli !