usekes adlı üyeden alıntı:
şöle düşün,
sen bi paralı script yazdırdın ya da stil yaptırdın iki gün sonra onu başkası beleşe calıo.
aa bırak takılsın ya banane mi dersin yoksa ugrasirmisin adamla?
biz enayimiyiz para werip lisans alarak?
biraz oyle oluyor

neden dersen boyle konustugun zaman konuyu farklı yerlere tasıorsun bu vbulletini sen mi yazdın yoksa tr_de binlerce lisanssız vb var yiyorsa onları da şikayet et
www.forumbirligi.com a gir istersen kac tanesinde lisans var ?