• 11-10-2012, 16:25:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Bir yakınımın Nikahı var ancak nikahta askerlik kaçağı olduğu için bir işlem uygulanırmı. bilen duyan gören varmı arkadaşlar ?
  • 11-10-2012, 16:28:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yakalama emri çıkarılmışsa gördükleri yerde askere alırlar.
  • 11-10-2012, 16:32:48
    #3
    Rast geleceğini sanmam ama bir risk herzaman var
  • 11-10-2012, 16:33:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bir yakınımın Nikahı var ancak nikahta askerlik kaçağı olduğu için bir işlem uygulanırmı. bilen duyan gören varmı arkadaşlar ?
    Birşey olmaz. abim 6 yıl firar gezdi. nikahınıda yaptı çocuklarıda oldu. 6 yıl sonra gitti 10 ay ceza aldı. geldi birlikte imza atarak askerligini bitirdi..
  • 11-10-2012, 17:49:47
    #5
    Yok yok olmaz bence de.
  • 11-10-2012, 17:51:59
    #6
    vatandaş niye gitmemiş askere?
    ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
  • 11-10-2012, 17:54:43
    #7
    Eğer Hakkında Yakalama Emri Çıkmış İse Fark edilirse hemen alırlar bilgin olsun.
  • 11-10-2012, 17:57:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaş niye gitmemiş askere?
    ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
    merhaba. nerelerdeydiniz öyle? görmeyeli çok değişti buralar. sene de oldu 2012.

    muhtemelen bir şey olmayacaktır. günlük diğer uygulamalarında sıkıntı çıkmıyorsa sorun olmaz. ayrıca 29 yaşından ufaksa sorun olma olasılığı çok çok düşüktür.
  • 11-10-2012, 18:03:18
    #9
    ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba. nerelerdeydiniz öyle? görmeyeli çok değişti buralar. sene de oldu 2012.

    muhtemelen bir şey olmayacaktır. günlük diğer uygulamalarında sıkıntı çıkmıyorsa sorun olmaz. ayrıca 29 yaşından ufaksa sorun olma olasılığı çok çok düşüktür.
    yanlış anladınız gülhan hanım merak ettim yani bizim burd vermiyorlarda yarım adam muamelesi görüyorlar.