Merhaba,
Bir yakınımın Nikahı var ancak nikahta askerlik kaçağı olduğu için bir işlem uygulanırmı. bilen duyan gören varmı arkadaşlar ?
Nikahta Askerlik Problemi ?
41
●1.195
- 11-10-2012, 16:33:48Üyeliği durdurulduBirşey olmaz. abim 6 yıl firar gezdi. nikahınıda yaptı çocuklarıda oldu. 6 yıl sonra gitti 10 ay ceza aldı. geldi birlikte imza atarak askerligini bitirdi..Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-10-2012, 17:51:59vatandaş niye gitmemiş askere?
ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler? - 11-10-2012, 17:54:43Eğer Hakkında Yakalama Emri Çıkmış İse Fark edilirse hemen alırlar bilgin olsun.
- 11-10-2012, 17:57:48Üyeliği durduruldumerhaba. nerelerdeydiniz öyle? görmeyeli çok değişti buralar. sene de oldu 2012.TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhtemelen bir şey olmayacaktır. günlük diğer uygulamalarında sıkıntı çıkmıyorsa sorun olmaz. ayrıca 29 yaşından ufaksa sorun olma olasılığı çok çok düşüktür. - 11-10-2012, 18:03:18yanlış anladınız gülhan hanım merak ettim yani bizim burd vermiyorlarda yarım adam muamelesi görüyorlar.ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle