merhaba. nerelerdeydiniz öyle? görmeyeli çok değişti buralar. sene de oldu 2012.
muhtemelen bir şey olmayacaktır. günlük diğer uygulamalarında sıkıntı çıkmıyorsa sorun olmaz. ayrıca 29 yaşından ufaksa sorun olma olasılığı çok çok düşüktür.
yanlış anladınız gülhan hanım merak ettim yani bizim burd vermiyorlarda yarım adam muamelesi görüyorlar.