• 11-10-2012, 18:03:43
    #10
    Askerlik şubesini arayıp sorun. Korkmayın şubeden falan da bişey olmaz
  • 11-10-2012, 18:14:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladınız gülhan hanım merak ettim yani bizim burd vermiyorlarda yarım adam muamelesi görüyorlar.
    hahahahhahahahhahahahha. ayol.
  • 11-10-2012, 20:11:51
    #12
    Yok yok olmaz bence
  • 12-10-2012, 12:39:51
    #13
    Üyeliği durduruldu
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaş niye gitmemiş askere?
    ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
    Sizin orası handi dağ veya köy bilemem ama bizim burası büyük şehir. Kimin kime ne vereceğine Askerlik karar veremez.



    Herkese bilgi için teşekkürler.

    Daha fazla bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz.
  • 12-10-2012, 12:43:12
    #14
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin orası handi dağ veya köy bilemem ama bizim burası büyük şehir. Kimin kime ne vereceğine Askerlik karar veremez.



    Herkese bilgi için teşekkürler.

    Daha fazla bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz.
    Ne öyle köyü küçümseme havaları ?
  • 12-10-2012, 12:46:10
    #15
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vatandaş niye gitmemiş askere?
    ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
    niye vermeyecekler diyecem ama benim işi düşününce hiç vermezler helede babası emekli yarbaysa zorrrrrrrrr

    sorun olacagını sanmıyorum. nikahta Hayırlı olsun bu arada.
  • 12-10-2012, 12:53:25
    #16
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesini arayıp sorun. Korkmayın şubeden falan da bişey olmaz
    Bir şey olmayacaksada ararsan olur , gelin alın der gibi.
  • 12-10-2012, 12:59:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne öyle köyü küçümseme havaları ?
    Köyü küçümsemedim. Sen kendi kendine triplere girdiğin için benim laflarımı yanlış anlaman normal.

    Ben 20 sene köyde yaşadım birgün yolun düşerse (Ankara/Karaköy ) bağ evinde sana bir mangal yakarım.
    Ama böyle çok bilmişlik yapma kimseye karşı. İnsanları tanımadan etmeden kimse hakkında konuşma hakkın yok çünkü. Biz burada kimsenin kalbini kırmak veya kendi kalbimizi kırdırmak için bulunmuyoruz.

    İlk önce kendinize, daha sonra karşınızdakine saygınız olsun.

    Bu konu ile ilgili tartışma yaratmak, tartışmak istemiyorum. Lütfen uzatmayın.

    KONU HAKKINDA BİLGİNİZ VAR İSE BİLGİNİZİ PAYLAŞIN EĞER BOŞ KONUŞACAKSANIZ KENDİ KENDİNİZE KONUŞUN BURDA KİMSENİN CANINI SIKMAYIN.
  • 12-10-2012, 13:29:56
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bir laf vardır söyleme dostuna oda söyler dostuna diye, asker kaçağı ise kişiyi sevmeyen herhangi biri ihbar edebilir ihbar sonucunda kesinlikle alır götürürler..

    Eğer kimseye söylemediyse söylemesin nikâhını yapsın, eğer söylediyse kimseye haber vermeden nikâh yapsın eğlencesinide başka akşam tekrar yapsın..