vatandaş niye gitmemiş askere?
ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
niye vermeyecekler

diyecem ama benim işi düşününce hiç vermezler helede babası emekli yarbaysa zorrrrrrrrr
sorun olacagını sanmıyorum. nikahta Hayırlı olsun bu arada.