Ne öyle köyü küçümseme havaları ?
Köyü küçümsemedim. Sen kendi kendine triplere girdiğin için benim laflarımı yanlış anlaman normal.
Ben 20 sene köyde yaşadım birgün yolun düşerse (Ankara/Karaköy ) bağ evinde sana bir mangal yakarım.
Ama böyle çok bilmişlik yapma kimseye karşı. İnsanları tanımadan etmeden kimse hakkında konuşma hakkın yok çünkü. Biz burada kimsenin kalbini kırmak veya kendi kalbimizi kırdırmak için bulunmuyoruz.
İlk önce kendinize, daha sonra karşınızdakine saygınız olsun.
Bu konu ile ilgili tartışma yaratmak, tartışmak istemiyorum. Lütfen uzatmayın.
KONU HAKKINDA BİLGİNİZ VAR İSE BİLGİNİZİ PAYLAŞIN EĞER BOŞ KONUŞACAKSANIZ KENDİ KENDİNİZE KONUŞUN BURDA KİMSENİN CANINI SIKMAYIN.