Nikahta Askerlik Problemi ?
41
●1.195
- 12-10-2012, 16:07:03Üyeliği durdurulduHiçbirşey olmaz.. Kuzenim de evlendiğinde 3 senelik asker kaçağıydı. Merlisler düzenlenirken ortaya çıkar sadece, o da nikahtan 15 gün sonra olacak bir durum. Hiçbir şube de merlis adresine göre gelip baskın yapmaz. Gönül rahatlığı ile evlenebilir.Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2012, 16:18:58Üyeliği durdurulduArtık ihbarla da almıyorlar dostum o işler çok değişti... Hiç unutmuyorum yüksek lisans yaparken, bir hata sonucu kaçak durumuna düşmüştüm, Emniyet müdürlüğünde Oktay diye bir adam vardı.. KRAL ADAMDIDelibey09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay beni aradı gel gel gel diye.. Yapılan yanlışlığa kızdığım için yarın gelicem, haftaya gelicem, şehir dışındayım vs. gibi şeyler söyler gitmezdim. Askerlik şubesine de gidip durumu düzelttirmedim, kendi hataları yüzünden uğraşmak zorunda değilimi ters bir durum olursa davamı açar kazanırım diyerek.. Yüksek lisans sonrası tutumundan dolayı Oktay abinin yanına gittim. (1.5 sene sonra) Durumu anlattım, yüksek lisans bitti yarın şubeye gideceğim zaten dedim, çay söyledi biraz sohbet ettik sonra çıktım gittim. Meğerse şube de onlara yazı göndermiş, zor durumda kalmışlar 2 kişi de okuduğum okulu, bölümü, adresimi vermiş ihbar etmiş beni, telimi de öyle bulmuşlar. Ona rağmen gelip de kolumdan tutup zorla götürmediler 1.5 sene beklediler.
Aslında en güzeli biran önce gidip bitirmek. Uzatmayacaksın askerlik işlerini.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:18:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:56 --
Hocam sen askerlik yaptıysan eğer, bunun vatanseverlikle alakası olmadığını bilirsin! Sizin oralar bunu çözemediyse bu sizin oralar haricinde kalan yerlerin sorunu değil !gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-10-2012, 17:58:10Üyeliği durdurulduBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar sizden bilginiz varsa bilgi verin diyoruz siz ancak laga luga yapıyorsunuz. Sizin işiniz gücünüz yokmu boş muhabbetlere hemen atlıyorsunuz ? İşsiz güçsüz insanlarsanız gidin işinize gücünüze bakın sizene insanların sorunlarından.Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizi geren ne var burda ? Yaranız mı var ?
Bir önceki mesajımı okuyup sonra konuya cevap yazın! İnsanın siniri ile oynamayın.
Valla bende anlamadım. Tüm işsizler toplanmış ancak boş laf yapıyorlar. Teşekkürler.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-10-2012, 17:59:54sana mı sorucaz ne yazacağımızı, önce git forumun ne demek olduğunu öğren. konuyu açanlar konunun admini sanıyorlar kendini ne hikmetse. kuraldışı mesaj görüyorsan ihbar edersin bundan fazlasını söyleme hakkın yok.Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 ay beni aradı gel gel gel diye.. Yapılan yanlışlığa kızdığım için yarın gelicem, haftaya gelicem, şehir dışındayım vs. gibi şeyler söyler gitmezdim. Askerlik şubesine de gidip durumu düzelttirmedim, kendi hataları yüzünden uğraşmak zorunda değilimi ters bir durum olursa davamı açar kazanırım diyerek.. Yüksek lisans sonrası tutumundan dolayı Oktay abinin yanına gittim. (1.5 sene sonra) Durumu anlattım, yüksek lisans bitti yarın şubeye gideceğim zaten dedim, çay söyledi biraz sohbet ettik sonra çıktım gittim. Meğerse şube de onlara yazı göndermiş, zor durumda kalmışlar 2 kişi de okuduğum okulu, bölümü, adresimi vermiş ihbar etmiş beni, telimi de öyle bulmuşlar. Ona rağmen gelip de kolumdan tutup zorla götürmediler 1.5 sene beklediler.