• 12-10-2012, 14:11:12
    #19
    Birşey olmaz dostum rahatlıkla nikah kıyabilirsiniz. Yalnız şöyle bir durum var ihbar olursa alırlar orası ayrı tabii.
  • 12-10-2012, 16:07:03
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bir yakınımın Nikahı var ancak nikahta askerlik kaçağı olduğu için bir işlem uygulanırmı. bilen duyan gören varmı arkadaşlar ?
    Hiçbirşey olmaz.. Kuzenim de evlendiğinde 3 senelik asker kaçağıydı. Merlisler düzenlenirken ortaya çıkar sadece, o da nikahtan 15 gün sonra olacak bir durum. Hiçbir şube de merlis adresine göre gelip baskın yapmaz. Gönül rahatlığı ile evlenebilir.
  • 12-10-2012, 16:12:51
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    askere gitmeyene kız veriyorlar, sonra da buna çağdaşlık diyorlar... valla bizim oralar o kadar geniş değil(izmir kasabası), vatanı sevmeyen gözüyle bakılır bunu da hiçbir kız babası mazur görmez.
  • 12-10-2012, 16:18:58
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Delibey09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir laf vardır söyleme dostuna oda söyler dostuna diye, asker kaçağı ise kişiyi sevmeyen herhangi biri ihbar edebilir ihbar sonucunda kesinlikle alır götürürler..

    Eğer kimseye söylemediyse söylemesin nikâhını yapsın, eğer söylediyse kimseye haber vermeden nikâh yapsın eğlencesinide başka akşam tekrar yapsın..
    Artık ihbarla da almıyorlar dostum o işler çok değişti... Hiç unutmuyorum yüksek lisans yaparken, bir hata sonucu kaçak durumuna düşmüştüm, Emniyet müdürlüğünde Oktay diye bir adam vardı.. KRAL ADAMDI 6 ay beni aradı gel gel gel diye.. Yapılan yanlışlığa kızdığım için yarın gelicem, haftaya gelicem, şehir dışındayım vs. gibi şeyler söyler gitmezdim. Askerlik şubesine de gidip durumu düzelttirmedim, kendi hataları yüzünden uğraşmak zorunda değilimi ters bir durum olursa davamı açar kazanırım diyerek.. Yüksek lisans sonrası tutumundan dolayı Oktay abinin yanına gittim. (1.5 sene sonra) Durumu anlattım, yüksek lisans bitti yarın şubeye gideceğim zaten dedim, çay söyledi biraz sohbet ettik sonra çıktım gittim. Meğerse şube de onlara yazı göndermiş, zor durumda kalmışlar 2 kişi de okuduğum okulu, bölümü, adresimi vermiş ihbar etmiş beni, telimi de öyle bulmuşlar. Ona rağmen gelip de kolumdan tutup zorla götürmediler 1.5 sene beklediler.

    Aslında en güzeli biran önce gidip bitirmek. Uzatmayacaksın askerlik işlerini.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:18:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:17:56 --

    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askere gitmeyene kız veriyorlar, sonra da buna çağdaşlık diyorlar... valla bizim oralar o kadar geniş değil(izmir kasabası), vatanı sevmeyen gözüyle bakılır bunu da hiçbir kız babası mazur görmez.
    Hocam sen askerlik yaptıysan eğer, bunun vatanseverlikle alakası olmadığını bilirsin! Sizin oralar bunu çözemediyse bu sizin oralar haricinde kalan yerlerin sorunu değil !
  • 12-10-2012, 16:21:56
    #23
    Askerlik şubesine gitsin benim maçam yemiyo askerlikten kaçıyom herkes gibi keriz değilim ama evlenmek istiyom acaba yasal sıkıntı olurmu desin yardımcı olurlar.
  • 12-10-2012, 16:26:18
    #24
    bordo klavyeliler basmış konuyu. Arkadaş size ne, adamın sorduğu soru hakkında bişey biliyorsanız cevap verin bilmiyosanızda bulandırmayın.
  • 12-10-2012, 16:45:47
    #25
    İyiki bi laf öğrenmişsiniz. Herşeye bordo klavyeliler. Biraz ilerletin kendinizi.
  • 12-10-2012, 17:58:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik şubesine gitsin benim maçam yemiyo askerlikten kaçıyom herkes gibi keriz değilim ama evlenmek istiyom acaba yasal sıkıntı olurmu desin yardımcı olurlar.
    gzou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askere gitmeyene kız veriyorlar, sonra da buna çağdaşlık diyorlar... valla bizim oralar o kadar geniş değil(izmir kasabası), vatanı sevmeyen gözüyle bakılır bunu da hiçbir kız babası mazur görmez.
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyiki bi laf öğrenmişsiniz. Herşeye bordo klavyeliler. Biraz ilerletin kendinizi.
    Arkadaşlar sizden bilginiz varsa bilgi verin diyoruz siz ancak laga luga yapıyorsunuz. Sizin işiniz gücünüz yokmu boş muhabbetlere hemen atlıyorsunuz ? İşsiz güçsüz insanlarsanız gidin işinize gücünüze bakın sizene insanların sorunlarından.

    Sizi geren ne var burda ? Yaranız mı var ?

    Bir önceki mesajımı okuyup sonra konuya cevap yazın! İnsanın siniri ile oynamayın.

    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bordo klavyeliler basmış konuyu. Arkadaş size ne, adamın sorduğu soru hakkında bişey biliyorsanız cevap verin bilmiyosanızda bulandırmayın.
    Valla bende anlamadım. Tüm işsizler toplanmış ancak boş laf yapıyorlar. Teşekkürler.
  • 12-10-2012, 17:59:54
    #27
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sizden bilginiz varsa bilgi verin diyoruz siz ancak laga luga yapıyorsunuz. Sizin işiniz gücünüz yokmu boş muhabbetlere hemen atlıyorsunuz ? İşsiz güçsüz insanlarsanız gidin işinize gücünüze bakın sizene insanların sorunlarından.

    Sizi geren ne var burda ? Yaranız mı var ?

    Bir önceki mesajımı okuyup sonra konuya cevap yazın! İnsanın siniri ile oynamayın.



    Valla bende anlamadım. Tüm işsizler toplanmış ancak boş laf yapıyorlar. Teşekkürler.
    sana mı sorucaz ne yazacağımızı, önce git forumun ne demek olduğunu öğren. konuyu açanlar konunun admini sanıyorlar kendini ne hikmetse. kuraldışı mesaj görüyorsan ihbar edersin bundan fazlasını söyleme hakkın yok.