vatandaş niye gitmemiş askere?
ayrıca askerliğini yapmamış birine nasıl kız vermişler?
merhaba. nerelerdeydiniz öyle? görmeyeli çok değişti buralar. sene de oldu 2012.
muhtemelen bir şey olmayacaktır. günlük diğer uygulamalarında sıkıntı çıkmıyorsa sorun olmaz. ayrıca 29 yaşından ufaksa sorun olma olasılığı çok çok düşüktür.