• 12-10-2012, 19:05:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    şikayet olursa işlem uygularlar, adresi verin biz şikayet edelim
  • 12-10-2012, 19:49:54
    #29
    Valla bize bişey girmiyorda askerden kaçan namussuzlara bişey giriyo demekki. Şerefsizliğin lüzumu yok adam gibi konuşacaksın. Ben gidip 15 ay şırnağın hakkarinin dağlarında senin 5 para etmez bedenini koruduysam sende gideceksin.

    Marifetmiş gibi birde utanmadan buraya yazmış asker kaçağı diye ne haysiyetsiz insanlarsınız siz.
  • 12-10-2012, 21:35:14
    #30
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin orası handi dağ veya köy bilemem ama bizim burası büyük şehir. Kimin kime ne vereceğine Askerlik karar veremez.



    Herkese bilgi için teşekkürler.

    Daha fazla bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz.
    Bizim burası dağ veya bağ, bahçe değil şeker kardeşim. Uslübünü hiç sevmedim. Bizim burası vatanına milletine aşırı bağlı yerdir. O yüzden Askrliğini yapmayana yarım adam derler, hiçbir adam da kız vermez.

    Arkadaşına gelince istediği kadar kaçsın elbet birgün tutar kolundan götürürler, askeri mahkemede yargılanır. Cezasını da çeker. Sonra pişman pişman dolaşır.
    Tamam mı?
    Dipnot: Arkadaşın için zerre üzülmem ama arkasında bıraktıklarına çok üzülürüm.
  • 13-10-2012, 15:15:11
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bize bişey girmiyorda askerden kaçan namussuzlara bişey giriyo demekki. Şerefsizliğin lüzumu yok adam gibi konuşacaksın. Ben gidip 15 ay şırnağın hakkarinin dağlarında senin 5 para etmez bedenini koruduysam sende gideceksin.

    Marifetmiş gibi birde utanmadan buraya yazmış asker kaçağı diye ne haysiyetsiz insanlarsınız siz.
    Serefsizlik yapan bu konuda Sen ve senin gibilerdir. Konuşmalarına dikkat et adamın asabını bozma. Sen askerliğini Vatan için değil kendi g*tünü kurtarmak için gitmiş kendin için yapmışsın. Bu konuşmandan çok net şekilde anlaşılıyor. Sana bu vatanı emanet eden adamdanda şüphe ederim zaten. Eminim tuvalette bekçilik yaptığın için zoruna gidiyordur Hakkarinin Şrnağın dağında Tuvalet temizlemek zordur. Çok önemli işler yapmışsın.Senin gibi beş para etmez insanlar konuşuyor işte.

    İlk önce adam ol sonra beş para etmeyecek insanların ağzı ile konuşmaya devam etme Sana tavsiye. İlk önce edebinle otur oturduğun yerde. Ağzından çıkanı kulağın duysun.

    Klavye delikanlıları sizi.

    Benim konuma bir daha mesaj yazmayın sizin gibi boş insanlarla boş muhabbetler yapacak vaktim yok. Gidin kumda oynayın.
  • 13-10-2012, 17:55:53
    #32
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bize bişey girmiyorda askerden kaçan namussuzlara bişey giriyo demekki. Şerefsizliğin lüzumu yok adam gibi konuşacaksın. Ben gidip 15 ay şırnağın hakkarinin dağlarında senin 5 para etmez bedenini koruduysam sende gideceksin.

    Marifetmiş gibi birde utanmadan buraya yazmış asker kaçağı diye ne haysiyetsiz insanlarsınız siz.
    okusaydın 6 ay yapsaydın öyle daha yararlı olurdun ülkeye ne dersin
  • 13-10-2012, 19:23:06
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladınız gülhan hanım merak ettim yani bizim burd vermiyorlarda yarım adam muamelesi görüyorlar.
    şu fikri nasıl empoze etmişlerse yıllar geçmesine rağmen hala etkili. Gerçekten çok başarılı ayakta alkışlamak lazım insanları bu şekilde manipule etmeyi başarabilenleri.
  • 13-10-2012, 19:25:35
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu olumsuz cevapları vermek ne kazandırıyor anlamıyorum sitenin Prestijini düşürüyor hele eski üyelerde buna alet oluyorsa
    tekrar düşünmeliler platformu kirletmeyelim

    Konu tartışma kufurleşmeye dönmüş editor niçin kilitlemiyor..
  • 13-10-2012, 19:41:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bize bişey girmiyorda askerden kaçan namussuzlara bişey giriyo demekki. Şerefsizliğin lüzumu yok adam gibi konuşacaksın. Ben gidip 15 ay şırnağın hakkarinin dağlarında senin 5 para etmez bedenini koruduysam sende gideceksin.

    Marifetmiş gibi birde utanmadan buraya yazmış asker kaçağı diye ne haysiyetsiz insanlarsınız siz.
    Kusura bakmayın ama o askere geç gidenler veya mecburen askerden kaçanların arasında ailesine bakmak zorunda olan veya iş güç sahibi olan insanlar var. Yüz milyarlarca parayı işe gömüp tam da geleceğini kuracağı dönemde senin gibi 5 para etmez adamları korumak için askere gitmek yerine yine senin gibi 5 para etmez birçok insanı belkide iş sahibi yapıyorlar.

    Birşey konuşurken lafın nereye gideceğini hesap edip konuşun. Siz kimsiniz de insanlara değer biçiyorsunuz. 15 ay dağda askerlik yapmış olabilirsiniz. Okusaydınız da 15 ayınızı dağın başında geçirmeseydiniz.

    Vatana millete faydalı olmak demek sadece gidip askerlik yapmak demek değildir. Bu ülkede askere bir şekilde gitmeyipte yanında onlarca insana iş veren veya hepimizin hayatını kolaylaştıran insanlar var ve bu insanlar hem istihdam sağlıyor birçok ailenin geçinmesini, birçok çocuğun okumasını birçok hastanın ilaç alabilmesini vs. sağlıyor hem de devlete vergisini veriyor sende o vergilerle yapılan birçok hizmeti kullanıyorsun.


    Konuya dönecek olursak

    Kanunen bildiğim kadarı ile ne jandarma ne polis asker kaçağı olmadığı sürece bakaya ise tutup kolundan şubeye götüremez veya alıkoyamaz. Şirket sahibi, evli, çocuklu hatta devletin ihalelerine giren 40'lı yaşlarda fabrika sahibi bakaya durumda olan birkaç kişi tanıyorum.
  • 13-10-2012, 20:14:03
    #36
    Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serefsizlik yapan bu konuda Sen ve senin gibilerdir. Konuşmalarına dikkat et adamın asabını bozma. Sen askerliğini Vatan için değil kendi g*tünü kurtarmak için gitmiş kendin için yapmışsın. Bu konuşmandan çok net şekilde anlaşılıyor. Sana bu vatanı emanet eden adamdanda şüphe ederim zaten. Eminim tuvalette bekçilik yaptığın için zoruna gidiyordur Hakkarinin Şrnağın dağında Tuvalet temizlemek zordur. Çok önemli işler yapmışsın.Senin gibi beş para etmez insanlar konuşuyor işte.

    İlk önce adam ol sonra beş para etmeyecek insanların ağzı ile konuşmaya devam etme Sana tavsiye. İlk önce edebinle otur oturduğun yerde. Ağzından çıkanı kulağın duysun.

    Klavye delikanlıları sizi.

    Benim konuma bir daha mesaj yazmayın sizin gibi boş insanlarla boş muhabbetler yapacak vaktim yok. Gidin kumda oynayın.
    İşte böyle şerefsizler var ülkemizde. Senin anan bacın için aç susuz uykusuz bekledik oralarda. Senin gibi embesillerin hayatı windows dışına çıkamadağı için oralarda neler yalandığınız asla anlayamazsınız..

    Bir arkadaşta drama yapmış ailesine bakmak zorunda olanlar var diye felan. O drecede yoksul olan bir ailenin tek erkeği varsa askere giderse devlet aileye maaş bağlıyor kömür erzak vs.. vs.. veriyor. O kadar gariban adam evlenme derdine düşmez zaten merak etmeyin.

    Neyse kabahat sizde değil sizin gibi haysiyetsizleri buraya dolduran burda barındıran r10 yönetiminde bütün kabahat.

    Allah ıslah etsin.