Sizin orası handi dağ veya köy bilemem ama bizim burası büyük şehir. Kimin kime ne vereceğine Askerlik karar veremez.
Herkese bilgi için teşekkürler.
Daha fazla bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz.
Bizim burası dağ veya bağ, bahçe değil şeker kardeşim. Uslübünü hiç sevmedim. Bizim burası vatanına milletine aşırı bağlı yerdir. O yüzden Askrliğini yapmayana yarım adam derler, hiçbir
adam da kız vermez.
Arkadaşına gelince istediği kadar kaçsın elbet birgün tutar kolundan götürürler, askeri mahkemede yargılanır. Cezasını da çeker. Sonra pişman pişman dolaşır.
Tamam mı?
Dipnot: Arkadaşın için zerre üzülmem ama arkasında bıraktıklarına çok üzülürüm.