Bu olumsuz cevapları vermek ne kazandırıyor anlamıyorum sitenin Prestijini düşürüyor hele eski üyelerde buna alet oluyorsa
tekrar düşünmeliler platformu kirletmeyelim

Konu tartışma kufurleşmeye dönmüş editor niçin kilitlemiyor..