Nikahta Askerlik Problemi ?
41
●1.195
- 12-10-2012, 19:49:54Valla bize bişey girmiyorda askerden kaçan namussuzlara bişey giriyo demekki. Şerefsizliğin lüzumu yok adam gibi konuşacaksın. Ben gidip 15 ay şırnağın hakkarinin dağlarında senin 5 para etmez bedenini koruduysam sende gideceksin.
Marifetmiş gibi birde utanmadan buraya yazmış asker kaçağı diye ne haysiyetsiz insanlarsınız siz. - 12-10-2012, 21:35:14Bizim burası dağ veya bağ, bahçe değil şeker kardeşim. Uslübünü hiç sevmedim. Bizim burası vatanına milletine aşırı bağlı yerdir. O yüzden Askrliğini yapmayana yarım adam derler, hiçbir adam da kız vermez.Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşına gelince istediği kadar kaçsın elbet birgün tutar kolundan götürürler, askeri mahkemede yargılanır. Cezasını da çeker. Sonra pişman pişman dolaşır.
Tamam mı?
Dipnot: Arkadaşın için zerre üzülmem ama arkasında bıraktıklarına çok üzülürüm. - 13-10-2012, 15:15:11Üyeliği durdurulduSerefsizlik yapan bu konuda Sen ve senin gibilerdir. Konuşmalarına dikkat et adamın asabını bozma. Sen askerliğini Vatan için değil kendi g*tünü kurtarmak için gitmiş kendin için yapmışsın. Bu konuşmandan çok net şekilde anlaşılıyor. Sana bu vatanı emanet eden adamdanda şüphe ederim zaten. Eminim tuvalette bekçilik yaptığın için zoruna gidiyordur Hakkarinin Şrnağın dağında Tuvalet temizlemek zordur. Çok önemli işler yapmışsın.Senin gibi beş para etmez insanlar konuşuyor işte.Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce adam ol sonra beş para etmeyecek insanların ağzı ile konuşmaya devam etme Sana tavsiye. İlk önce edebinle otur oturduğun yerde. Ağzından çıkanı kulağın duysun.
Klavye delikanlıları sizi.
Benim konuma bir daha mesaj yazmayın sizin gibi boş insanlarla boş muhabbetler yapacak vaktim yok. Gidin kumda oynayın. - 13-10-2012, 17:55:53okusaydın 6 ay yapsaydın öyle daha yararlı olurdun ülkeye ne dersinBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 19:23:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şu fikri nasıl empoze etmişlerse yıllar geçmesine rağmen hala etkili. Gerçekten çok başarılı ayakta alkışlamak lazım insanları bu şekilde manipule etmeyi başarabilenleri.TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2012, 19:25:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu olumsuz cevapları vermek ne kazandırıyor anlamıyorum sitenin Prestijini düşürüyor hele eski üyelerde buna alet oluyorsa
tekrar düşünmeliler platformu kirletmeyelim
Konu tartışma kufurleşmeye dönmüş editor niçin kilitlemiyor.. - 13-10-2012, 19:41:43Üyeliği durdurulduKusura bakmayın ama o askere geç gidenler veya mecburen askerden kaçanların arasında ailesine bakmak zorunda olan veya iş güç sahibi olan insanlar var. Yüz milyarlarca parayı işe gömüp tam da geleceğini kuracağı dönemde senin gibi 5 para etmez adamları korumak için askere gitmek yerine yine senin gibi 5 para etmez birçok insanı belkide iş sahibi yapıyorlar.Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey konuşurken lafın nereye gideceğini hesap edip konuşun. Siz kimsiniz de insanlara değer biçiyorsunuz. 15 ay dağda askerlik yapmış olabilirsiniz. Okusaydınız da 15 ayınızı dağın başında geçirmeseydiniz.
Vatana millete faydalı olmak demek sadece gidip askerlik yapmak demek değildir. Bu ülkede askere bir şekilde gitmeyipte yanında onlarca insana iş veren veya hepimizin hayatını kolaylaştıran insanlar var ve bu insanlar hem istihdam sağlıyor birçok ailenin geçinmesini, birçok çocuğun okumasını birçok hastanın ilaç alabilmesini vs. sağlıyor hem de devlete vergisini veriyor sende o vergilerle yapılan birçok hizmeti kullanıyorsun.
Konuya dönecek olursak
Kanunen bildiğim kadarı ile ne jandarma ne polis asker kaçağı olmadığı sürece bakaya ise tutup kolundan şubeye götüremez veya alıkoyamaz. Şirket sahibi, evli, çocuklu hatta devletin ihalelerine giren 40'lı yaşlarda fabrika sahibi bakaya durumda olan birkaç kişi tanıyorum. - 13-10-2012, 20:14:03İşte böyle şerefsizler var ülkemizde. Senin anan bacın için aç susuz uykusuz bekledik oralarda. Senin gibi embesillerin hayatı windows dışına çıkamadağı için oralarda neler yalandığınız asla anlayamazsınız..Efsane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşta drama yapmış ailesine bakmak zorunda olanlar var diye felan. O drecede yoksul olan bir ailenin tek erkeği varsa askere giderse devlet aileye maaş bağlıyor kömür erzak vs.. vs.. veriyor. O kadar gariban adam evlenme derdine düşmez zaten merak etmeyin.
Neyse kabahat sizde değil sizin gibi haysiyetsizleri buraya dolduran burda barındıran r10 yönetiminde bütün kabahat.
Allah ıslah etsin.