Aranızda Adanalı var mı? :)
35
●3.357
- 07-10-2007, 02:51:44Biliyorum burayi daha dün yedim burdanyakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gökkuşağinin bitişiğinde adamlar işi büyütmüş lokanta usulu servis yapiyorlar dişarida masalari felanda var
Of gene canim istedi yarin maç çikişi yicem ben - 07-10-2007, 04:46:21Benden de Hikmet abiye selamlar..odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2007, 13:57:24Bizim burda nasip şırdancılık vardı adını duymamışsınızdır hatta tanesi 2 lira ama çok güzel yapıyor adam şimdi belediye kızdığı için mekan değiştirdi biraz ileri gitti
Neyse nerde kararlaştırılırsa orda yaparız partiyi
Bu arada daha böyle çok adanalı var (konuya yorum yapmadan geçmeyelim sohbete çevirmeyelim
)
- 10-10-2007, 18:03:02Adana merkez,kafasına göre herkes..Adanalı webmaster'lar çoğalmış be!Şırdancı cemil baba
Bu iş yapılırsa orda olsun
- 10-10-2007, 18:07:41Abdilhey dershane çikişi akşamlari şirdan yemeyi özledimSystemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi gün toplanip gidelim cemil babaya
Bu arada kusura bakmayin topic 180 derece amacindan sapti

o kadar diyordum abi yorulmuyormusun bu nicki yazmaktan aynen he laa derdi; Hikmet scripte girmese yorucu olur derdi vah Burhan abi her nerde ve nasılsan selam olsun.