• 06-10-2007, 21:20:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok matah birşey sanki.
    O cümle sadece yıllardan beridir süregelen adanalıların diline dolanmış bir cümledir.Desteklediğimizden veya komedi olsun diye söylemiyoruz.
  • 06-10-2007, 21:44:42
    #20
    Yaşasın adanalı dayanışması, bende adanalıyım bu siteyide ismailbal sayesinde öğrenmiştim
  • 06-10-2007, 22:06:13
    #21
    Adanaliyak allahin adamiyak belde 9 milim suratta palabiyik
    benimde tanidigim var mavi bulvarda adanali nickli hackle ugrasan biri var ama omu bilmiyorum
  • 06-10-2007, 22:19:56
    #22
    Üyeliği durduruldu
    avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı toplanıp şırdan sefası yapalım
  • 06-10-2007, 23:07:47
    #23
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı toplanıp şırdan sefası yapalım
    baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
  • 06-10-2007, 23:07:51
    #24
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı toplanıp şırdan sefası yapalım
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
    Alah alah bayilirim şirdan partilerine
    gelin evren sitesinin oraya şirdanci ahmete gidelim yada çetinkayanin oralarda uygun olur
  • 06-10-2007, 23:13:38
    #25
    Şırdancı Ahmet neresi Şırdan yiyeceksiniz pazarlar caddesine gidin Burhan var Kıvırcık saçlı ondan yersiniz. Kenan evren Turgut Özal sapagında köşede bir yer var orasıda iyidir. Kırkat yiyeceksinizde Pazarlar caddesinde Ahmet var Kahvenin hemen altında eski bit pazaranın karşısı. Birde Sabah erken kalkan varsa Arzu sinemasının altında Börek yesin meşhurdur
  • 06-10-2007, 23:31:03
    #26
    Üyeliği durduruldu
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
    otobüse biniyorum karfurun oraya varana kadar uykum geliyor cemalpaşa tarafına yaklaşalım biraz r10 Adana 1.ci şırdan buluşmasını yapalım
  • 06-10-2007, 23:39:50
    #27
    DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    otobüse biniyorum karfurun oraya varana kadar uykum geliyor cemalpaşa tarafına yaklaşalım biraz r10 Adana 1.ci şırdan buluşmasını yapalım
    Yarin adana maçina gelin şirdanlar benden
    Lüx şirdancilari pek bilmiyorum ama mahfesiğmazda cemil baba erhan baba gibi meşhur şirdancilar var onlari biliyorum