DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı toplanıp şırdan sefası yapalım
baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım