Konu
Aranızda Adanalı var mı? :)
06-10-2007, 23:07:47
#23
yakamoz01
DNS1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı
toplanıp şırdan sefası yapalım
baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım