• 07-10-2007, 01:25:57
    #28


    YouTube - Şırdancı Ünal
    bu videoya koptum valla... buradan yiyelim. şırdan youtube da açılmış...
  • 07-10-2007, 02:51:44
    #29
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    YouTube - Şırdancı Ünal
    bu videoya koptum valla... buradan yiyelim. şırdan youtube da açılmış...
    Biliyorum burayi daha dün yedim burdan
    Gökkuşağinin bitişiğinde adamlar işi büyütmüş lokanta usulu servis yapiyorlar dişarida masalari felanda var
    Of gene canim istedi yarin maç çikişi yicem ben
  • 07-10-2007, 04:46:21
    #30
    odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burhan abinin rumuzu A-D-A-N-A-L-I- idi o kadar diyordum abi yorulmuyormusun bu nicki yazmaktan aynen he laa derdi; Hikmet scripte girmese yorucu olur derdi vah Burhan abi her nerde ve nasılsan selam olsun.
    Benden de Hikmet abiye selamlar..
  • 07-10-2007, 04:47:25
    #31
    ünalın şırdanı güzel
  • 07-10-2007, 13:57:24
    #32
    Bizim burda nasip şırdancılık vardı adını duymamışsınızdır hatta tanesi 2 lira ama çok güzel yapıyor adam şimdi belediye kızdığı için mekan değiştirdi biraz ileri gitti

    Neyse nerde kararlaştırılırsa orda yaparız partiyi

    Bu arada daha böyle çok adanalı var (konuya yorum yapmadan geçmeyelim sohbete çevirmeyelim )
  • 08-10-2007, 00:35:01
    #33
    ben adanalı değilim orda öyle yazıyor ama..
  • 10-10-2007, 18:03:02
    #34
    Adana merkez,kafasına göre herkes..Adanalı webmaster'lar çoğalmış be!Şırdancı cemil baba Bu iş yapılırsa orda olsun
  • 10-10-2007, 18:07:41
    #35
    Systemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana merkez,kafasına göre herkes..Adanalı webmaster'lar çoğalmış be!Şırdancı cemil baba Bu iş yapılırsa orda olsun
    Abdilhey dershane çikişi akşamlari şirdan yemeyi özledim
    bi gün toplanip gidelim cemil babaya

    Bu arada kusura bakmayin topic 180 derece amacindan sapti
  • 11-10-2007, 15:06:43
    #36
    Ben Adanalıyım.11 sene de adanada yaşadım.