Konu
Aranızda Adanalı var mı? :)
07-10-2007, 04:46:21
#30
dgenc
odin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burhan abinin rumuzu A-D-A-N-A-L-I- idi
o kadar diyordum abi yorulmuyormusun bu nicki yazmaktan aynen he laa derdi; Hikmet scripte girmese yorucu olur derdi vah Burhan abi her nerde ve nasılsan selam olsun.
Benden de Hikmet abiye selamlar..