odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burhan abinin rumuzu A-D-A-N-A-L-I- idi o kadar diyordum abi yorulmuyormusun bu nicki yazmaktan aynen he laa derdi; Hikmet scripte girmese yorucu olur derdi vah Burhan abi her nerde ve nasılsan selam olsun.
Benden de Hikmet abiye selamlar..