Systemaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana merkez,kafasına göre herkes..Adanalı webmaster'lar çoğalmış be!Şırdancı cemil baba Bu iş yapılırsa orda olsun
Abdilhey dershane çikişi akşamlari şirdan yemeyi özledim
bi gün toplanip gidelim cemil babaya

Bu arada kusura bakmayin topic 180 derece amacindan sapti