Bizim burda nasip şırdancılık vardı adını duymamışsınızdır hatta tanesi 2 lira ama çok güzel yapıyor adam şimdi belediye kızdığı için mekan değiştirdi biraz ileri gitti

Neyse nerde kararlaştırılırsa orda yaparız partiyi

Bu arada daha böyle çok adanalı var (konuya yorum yapmadan geçmeyelim sohbete çevirmeyelim )