Konu
Aranızda Adanalı var mı? :)
06-10-2007, 23:31:03
#26
Diyenez
Üyeliği durduruldu
yakamoz01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
otobüse biniyorum karfurun oraya varana kadar uykum geliyor cemalpaşa tarafına yaklaşalım biraz
r10 Adana 1.ci şırdan buluşmasını yapalım