DNS1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı toplanıp şırdan sefası yapalım
yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
Alah alah bayilirim şirdan partilerine
gelin evren sitesinin oraya şirdanci ahmete gidelim yada çetinkayanin oralarda uygun olur