avatarın güzelmiş adanada nerde yiyorsun şırdanı

toplanıp şırdan sefası yapalım
baba büyüksün. itfaiye kavşağında oturuyorum... doğalparka yakın bir yerdeyim. şırdan partisine varım
Alah alah bayilirim şirdan partilerine

gelin evren sitesinin oraya şirdanci ahmete gidelim yada çetinkayanin oralarda uygun olur