Elimde bir iso dosyası var.(pardusun iso) Bunu cd'ye yazdırdım fakat bilgisayarı cd'den başlatınca tanımadı.
Galiba iso'yu cd'ye düzgün yazamadım.
Önce iso dosyasını direk attım cd'ye öyle yazdırdım.
Sonra iso içindekileri çıkarttım bilgisayara onları cd'ye attım.
Gene cd'den başlatınca bilgisayar tanımadı.
Nero'danda yapamadım. iso bilgisayarda duruyor şuan. Nero'da o iso'yu nasıl yazdıracağım anlamadım.Normal yapınca olmuyor. Kalıp olarakmı yazacağız.İSO için özel birşeymi var. Normal cd'ye yazınca olmuyor.
Detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.
iso'yu cd'ye yazma ?
5
●4.202
- 22-09-2007, 20:13:27Neronun 6.x 7.x kullanıyorsanız bir kalıbı diske yazdır diye bir seçenek var o seçenekten
kalıb olarak iso yu seçin ve burn.. o kadar
direkt kopyalarsan cd içindeki dosyada iso olur. extract edip yaparsan bu sefer boot dosyalarını çalıştırmaz.
iso başlı başına cd/dvd nin bir disk kopyasıdır. - 23-09-2007, 13:28:44clone cd iso yazıyor mu?ben bi türlü yazdıramamıştım zamanındaaLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildigim kadarıyla clone cd .ccd uzantılı yani kendi oluşturdugu dosyaları okuyor.en azından ben o şekilde kullanıyorum