Elimde bir iso dosyası var.(pardusun iso) Bunu cd'ye yazdırdım fakat bilgisayarı cd'den başlatınca tanımadı.
Galiba iso'yu cd'ye düzgün yazamadım.
Önce iso dosyasını direk attım cd'ye öyle yazdırdım.
Sonra iso içindekileri çıkarttım bilgisayara onları cd'ye attım.
Gene cd'den başlatınca bilgisayar tanımadı.
Nero'danda yapamadım. iso bilgisayarda duruyor şuan. Nero'da o iso'yu nasıl yazdıracağım anlamadım.Normal yapınca olmuyor. Kalıp olarakmı yazacağız.İSO için özel birşeymi var. Normal cd'ye yazınca olmuyor.
Detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.