Konu
iso'yu cd'ye yazma ?
23-09-2007, 10:24:59
#4
aLp3r
Misafir
Clonecd yi kur ve beni msnde bul
Clonecd de imajı yazdırma seçeneği var en baştaki yer. Oraya tıkla ve iso nun bulunduğu yeri seç ve ileri de data cd yi seç ve yazdır