• 22-09-2007, 19:58:38
    #1
    Elimde bir iso dosyası var.(pardusun iso) Bunu cd'ye yazdırdım fakat bilgisayarı cd'den başlatınca tanımadı.

    Galiba iso'yu cd'ye düzgün yazamadım.
    Önce iso dosyasını direk attım cd'ye öyle yazdırdım.
    Sonra iso içindekileri çıkarttım bilgisayara onları cd'ye attım.
    Gene cd'den başlatınca bilgisayar tanımadı.

    Nero'danda yapamadım. iso bilgisayarda duruyor şuan. Nero'da o iso'yu nasıl yazdıracağım anlamadım.Normal yapınca olmuyor. Kalıp olarakmı yazacağız.İSO için özel birşeymi var. Normal cd'ye yazınca olmuyor.


    Detaylı olarak anlatırsanız sevinirim.
  • 22-09-2007, 20:08:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    normalde iso dosyasına tıkladığında direk nero cd yazdırma ekranı çıkması lazım.
  • 22-09-2007, 20:13:27
    #3
    Neronun 6.x 7.x kullanıyorsanız bir kalıbı diske yazdır diye bir seçenek var o seçenekten
    kalıb olarak iso yu seçin ve burn.. o kadar

    direkt kopyalarsan cd içindeki dosyada iso olur. extract edip yaparsan bu sefer boot dosyalarını çalıştırmaz.

    iso başlı başına cd/dvd nin bir disk kopyasıdır.
  • 23-09-2007, 10:24:59
    #4
    Misafir
    Clonecd yi kur ve beni msnde bul

    Clonecd de imajı yazdırma seçeneği var en baştaki yer. Oraya tıkla ve iso nun bulunduğu yeri seç ve ileri de data cd yi seç ve yazdır
  • 23-09-2007, 13:26:59
    #5
    neronun image drive özelligi ile dün bi oyunun iso dosyasını cd ye atmıştım bende.imagedrive a o iso dosyasını gösterip,ondan sonra cd den cd ye kopyalar gibi neronun sanal sürücüsünden boş cd ye yazdırabilirsin
  • 23-09-2007, 13:28:44
    #6
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Clonecd yi kur ve beni msnde bul
    Clonecd de imajı yazdırma seçeneği var en baştaki yer. Oraya tıkla ve iso nun bulunduğu yeri seç ve ileri de data cd yi seç ve yazdır
    clone cd iso yazıyor mu?ben bi türlü yazdıramamıştım zamanında bildigim kadarıyla clone cd .ccd uzantılı yani kendi oluşturdugu dosyaları okuyor.en azından ben o şekilde kullanıyorum