Clonecd yi kur ve beni msnde bul
Clonecd de imajı yazdırma seçeneği var en baştaki yer. Oraya tıkla ve iso nun bulunduğu yeri seç ve ileri de data cd yi seç ve yazdır
clone cd iso yazıyor mu?ben bi türlü yazdıramamıştım zamanında

bildigim kadarıyla clone cd .ccd uzantılı yani kendi oluşturdugu dosyaları okuyor.en azından ben o şekilde kullanıyorum