Neronun 6.x 7.x kullanıyorsanız bir kalıbı diske yazdır diye bir seçenek var o seçenekten
kalıb olarak iso yu seçin ve burn.. o kadar

direkt kopyalarsan cd içindeki dosyada iso olur. extract edip yaparsan bu sefer boot dosyalarını çalıştırmaz.

iso başlı başına cd/dvd nin bir disk kopyasıdır.