• 28-12-2010, 17:01:19
    #1
    Merhaba dostlar,

    Apple'nin iPod Shuffle cihazını aldım fakat saatlerdi bir müzik atamadım. Gerekli olan iTunes programını vs. indirdim hâlâ anlamadım.

    Kullananlarınız yardımcı olabilir mi? Ne yapmam gerek.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 28-12-2010, 17:39:56
    #2
    iPhone kullanıcısıyım eğer cihazlara müzik atma yöntemi aynı ise iTunes programını açıp sol taraftan playlist sekmesinden istediğiniz müzik listesine müzikleri sürükleyip ardından sync ediyorsunuz. Sync ederken Music sekmesinden gerekli ayarlamaları yapmanız gerekli.
    Kolay gelsin
  • 28-12-2010, 17:41:16
    #3
    MadScientist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone kullanıcısıyım eğer cihazlara müzik atma yöntemi aynı ise iTunes programını açıp sol taraftan playlist sekmesinden istediğiniz müzik listesine müzikleri sürükleyip ardından sync ediyorsunuz. Sync ederken Music sekmesinden gerekli ayarlamaları yapmanız gerekli.
    Kolay gelsin
    Aşa yukarı mantık aynıdır. Msn e ekledim hocam bi yardımcı oluver.
  • 28-12-2010, 17:42:24
    #4
    itunes ile bağlandıktan sonra solda menüse shuffle diye çıkar
    ona tıkla
    manage manuel music in yanına tik koy, sync yap
    sonra solda shuffle ın altındaki music bölümüne tıkla
    boş alan açılır, şarkılarını oraya sürükle bırak ve bekle tmmdır
  • 28-12-2010, 17:46:12
    #5
    bende ilk kullandığımda uyuz olmuştum çok zor falan gibi görünüyor silmesi yüklemesi ama abimde vardı o kullanıyordu o gösterdi çokta kolaymış millet silmek ve yüklemek için can çekişiyor internette araştırmıştım bende nasıl yüklenir silinir diye çoğu kişi sıkıntılı ama çok kolay bir uygulama itunes yükleyincede direk download yapamıyorsun oda gıcık bir şey playerda açıyor direk linkleri ille farklı kaydet diyeceksin
  • 28-12-2010, 17:51:12
    #6
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende ilk kullandığımda uyuz olmuştum çok zor falan gibi görünüyor silmesi yüklemesi ama abimde vardı o kullanıyordu o gösterdi çokta kolaymış millet silmek ve yüklemek için can çekişiyor internette araştırmıştım bende nasıl yüklenir silinir diye çoğu kişi sıkıntılı ama çok kolay bir uygulama itunes yükleyincede direk download yapamıyorsun oda gıcık bir şey playerda açıyor direk linkleri ille farklı kaydet diyeceksin
    Sorma hocam ya, 3 saattir uğraşıyorum yapamadım uyuz oldum. Müzik yüklemesi ve silmesi oldukça kolay. Diğer işlerine pek karışmam zaten. Hep can atıyordum apple diye nefret ediyordum az kalsın.

    caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itunes ile bağlandıktan sonra solda menüse shuffle diye çıkar
    ona tıkla
    manage manuel music in yanına tik koy, sync yap
    sonra solda shuffle ın altındaki music bölümüne tıkla
    boş alan açılır, şarkılarını oraya sürükle bırak ve bekle tmmdır
    Kardeşim Allah senden bin kere razı olsun. Gerçekten de dediğin gibi yaptım oldu. Diğer türlü o snyc midir nedir o albüm olarak kendisi otomatik yüklemek için değil mi?
  • 28-12-2010, 17:55:05
    #7
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma hocam ya, 3 saattir uğraşıyorum yapamadım uyuz oldum. Müzik yüklemesi ve silmesi oldukça kolay. Diğer işlerine pek karışmam zaten. Hep can atıyordum apple diye nefret ediyordum az kalsın.



    Kardeşim Allah senden bin kere razı olsun. Gerçekten de dediğin gibi yaptım oldu. Diğer türlü o snyc midir nedir o albüm olarak kendisi otomatik yüklemek için değil mi?
    önemli değil hocam aslında çok zor değil ama alışılmışın dışında ayarları var

    manuel kısmını kapatırsan itunes playlistine bilgisayarda ne eklediysen aleti bağladığında otomatik güncelliyor, tavsiye etmem
  • 28-12-2010, 17:57:35
    #8
    caqlayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli değil hocam aslında çok zor değil ama alışılmışın dışında ayarları var

    manuel kısmını kapatırsan itunes playlistine bilgisayarda ne eklediysen aleti bağladığında otomatik güncelliyor, tavsiye etmem
    Tekrar sağol hocam. Ben de otomatk güncellemeden yana değilim zaten. Elle tek tek atsam yeter.
  • 28-12-2010, 18:00:00
    #9
    MrtbtL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar sağol hocam. Ben de otomatk güncellemeden yana değilim zaten. Elle tek tek atsam yeter.
    aynen hayırlı olsun bu arada hocam