bende ilk kullandığımda uyuz olmuştum çok zor falan gibi görünüyor silmesi yüklemesi ama abimde vardı o kullanıyordu o gösterdi çokta kolaymış millet silmek ve yüklemek için can çekişiyor internette araştırmıştım bende nasıl yüklenir silinir diye çoğu kişi sıkıntılı ama çok kolay bir uygulama itunes yükleyincede direk download yapamıyorsun oda gıcık bir şey playerda açıyor direk linkleri ille farklı kaydet diyeceksin
Sorma hocam ya, 3 saattir uğraşıyorum yapamadım uyuz oldum. Müzik yüklemesi ve silmesi oldukça kolay. Diğer işlerine pek karışmam zaten. Hep can atıyordum apple diye nefret ediyordum az kalsın.
itunes ile bağlandıktan sonra solda menüse shuffle diye çıkar
ona tıkla
manage manuel music in yanına tik koy, sync yap
sonra solda shuffle ın altındaki music bölümüne tıkla
boş alan açılır, şarkılarını oraya sürükle bırak ve bekle tmmdır
Kardeşim Allah senden bin kere razı olsun. Gerçekten de dediğin gibi yaptım oldu.

Diğer türlü o snyc midir nedir o albüm olarak kendisi otomatik yüklemek için değil mi?